••• Objednávky z e-shopu vybavujeme priebežne •••

Digitálny marketing – vybrané nástroje prezentácie podniku v online priestore

Gabriel Koman, Martin Holubčík, Milan Kubina


 

Rok vydania:2020
Fakulta / útvar:FRI
Typ publikácie:Vysokoškolská učebnica
Väzba:Brožovaná
Počet strán:201

Materiálové číslo: 401787
ISBN: 978-80-554-1702-8
skladom50+

Cena: 25.20 EUR s 10% DPH

ks

Vzhľadom k rýchlemu rozvoju informatizácie podnikov a celej spoločnosti, sa digitálny marketing stáva neodmysliteľnou súčasťou podnikovej propagácie a komunikácie. V dnešnej digitálnej dobe prináša dobre realizovaný marketing alebo marketingová kampaň, realizovaná v online priestore, podnikom čoraz väčší úžitok ako kedykoľvek predtým. Zákazníci, ako aj potencionálny zákazníci podnikov čoraz radšej vyhľadávajú produkty či služby v online priestore, nakupujú online, komunikujú online, sledujú, komentujú produkty a služby online, atď. Podniky, ktoré nie sú online a nepracujú s online priestorom sa pripravujú o množstvo súčasných ale najmä budúcich klientov, ako aj možný zisk z nich. Práve z toho dôvodu vznikli nové technológie, nástroje a postupy, ktoré podnikom umožňujú efektívne realizovať v online priestore marketingové aktivity. Tieto dôvody, spolu s nezastaviteľným rozvojom v oblasti informačných a komunikačných technológií a snaha získať nové a prehĺbiť si súčasné poznatky, nás viedli k tvorbe tejto publikácie, ktorá by mala napomôcť študentom, podnikom, ale aj  širokej verejnosti pochopiť význam digitálneho marketingu.

Obsah publikácie

Upozornenie: Pre tento tovar nie je možné zvoliť spôsob dopravy Osobný odber EDIS - blok HB

košík
0.00 EUR