CD - Logické obvody [Miroslav Hrianka] | edis.uniza.sk

CD - Logické obvody
Miroslav Hrianka

CD - Logické obvody

ISBNcena v €cena v Sks 20% DPH
978-80-554-0320-54.00120.5

Skriptá sú v elektronickej podobe

zaradenie publikácie: Študijná literatúra

roky vydania: 2011

Anotácia

     Interaktívna učebnica "Logické obvody" na CD-ROM nosiči je určená poslucháčom bakalárskeho  štúdia ako aj záujemcom o štúdium princípov a vlastností logických obvodov a ich aplikačných možností.
    
     Učebnica obsahuje matematické formulácie princípov činnosti a funkčné závislosti kombinačných a sekvenčných obvodov. Predstavuje moderný spôsob prezentovania princípov a postupností, pri vysvetľovaní činností elektronických logických obvodov, so snahou preferovať chápanie logických súvislostí a časových postupností. Princípy činností, časové závislosti  a funkčné bloky sú vysvetlené pomocou interaktívnych animácií.

     Hlavným prínosom uvedenej problematiky je okrem textových informácií aj obrazová  vizualizácia a interaktívna možnosť sledovať javy a závislosti prostredníctvom animácií. Pri prezentovaní problematiky je použité v schémach a obrázkoch farebné odlíšenie podľa priority záujmu a významovej dôležitosti. Po každej kapitole je umiestnený  aj vedomostný test.

Z obsahu

1    Číslicové sústavy
2    Logické obvody
3    Spôsoby Popisu Logických Funkcií
4    Minimalizácia Logických Funkcií
5    Syntéza Kombinačných Logických Obvodov
6    Syntéza Sekvenčných Logických obvodov
7    Posuvné registre
8    Čítače Impulzov
9    Polovodičové Pamäte
10  Programovateľné Logické Mikropočítače
11  Mikroprocesory a Mikropočítače
12  Hazardy v logických obvodoch



Technológia GPON

Technológia GPON

Gustáv Čepčiansky, Ladislav Schwartz
7,20SKLADOM
Vyberte si
uptavka

Obchodné podmienky

Všetky práva vyhradené.
© 2010 EDIS vydavateľstvo ŽU

Konverzný kurz: 30.1260 Sk/€



Registracia | Zabudli ste heslo?

Nákupný košík obsahuje
0 položiek
0 € (0 Sk)


Vydavateľstvo EDIS odporúča:


Digitálny marketing – vybrané nástroje prezentácie podniku v online priestore

Digitálny marketing – vybrané nástroje prezentácie podniku v online pr...

Gabriel Koman, Martin Holubčík, Milan Kubina
25,20SKLADOM