••• Objednávky z e-shopu vybavujeme priebežne ••• Z dôvodu spracovania záverečných prác sú predajne otvorené v obmedzenom režime •••

Marketingové riadenie

Jozef Strišš, Josef Vodák, Milan Kubina, Radoslav Jankal, Jakub Soviar


 

Rok vydania:2009
Fakulta / útvar:FRI
Typ publikácie:Vysokoškolská učebnica
Väzba:pevná
Počet strán:440

Materiálové číslo: 400714
ISBN: 80-8070-680-7
skladom1

Cena: 20.00 EUR s 10% DPH

ks

     Dostávate do rúk publikáciu, ktorá je určená všetkým záujemcom o marketing. Študentom pomôže orientovať sa pri štúdiu marketingu správnym smerom a podnikateľom prináša nové poznatky, súvisiace s možnosťami aplikácie marketingu v rôznych oblastiach s využitím nových foriem informačných technológií.

     Veríme, že publikácia, ktorú držíte v ruke sa stane pre Vás pomocníkom pri riešení problémov súvisiacich s marketingom a prispeje k Vášmu úspechu, či už pri štúdiu alebo v podnikateľskej praxi. Netreba však zabúdať, že poznatky, ktoré sú obsiahnuté v tejto knihe, sú len jednou stranou mince. Tou druhou je samotný človek - jeho povaha, jeho vlastnosti  a samozrejme jeho talent.

Obsah publikácie

Upozornenie: Pre tento tovar nie je možné zvoliť spôsob dopravy Osobný odber EDIS - blok HB

košík
0.00 EUR