••• Objednávky z e-shopu vybavujeme priebežne ••• Obe predajne sú otvorené •••

Marketing v službách Marketingový informačný systém

Iveta Kremeňová, Mária Rostášová


 

Rok vydania:2005
Fakulta / útvar:FPEDaS
Typ publikácie:Vysokoškolská učebnica
Väzba:Pevná
Počet strán:110

Materiálové číslo: 400551
ISBN: 80-8070-358-2
vypredané

Cena: 5.97 EUR s 10% DPH

     Monografia je venovaná možnostiam  implelentácie  informačných systémov, ktoré by sme mohli nazvať marketingovo orientované.  Visionary marketing, to je prístup riadenia výstavby informačných systémov 21. storočia pre oblasť marketingu.

     Priblížili sme vplyv nových informačných technológií na možnú transformáciu marketingových činností. Okamžitý prístup manažérov k údajom, ich spracovanie, analýza a využívanie informácií pri riadiacich činnostiach je základnou podmienkou úspešného etablovania sa a udržania sa firmy na trhu.

Obsah publikácie

Upozornenie: Pre tento tovar nie je možné zvoliť spôsob dopravy Osobný odber EDIS - blok HB

košík
0.00 EUR