••• Objednávky z e-shopu vybavujeme priebežne ••• V utorok 2.4.2024 budú obe predajne ZATVORENÉ •••

Manažérstvo kvality

Ivan Litvaj


 

Rok vydania:2018
Fakulta / útvar:FEIT
Typ publikácie:Skriptá
Väzba:Brožovaná

Materiálové číslo: 401586
ISBN: 978-80-554-1496-6
vypredané

Cena: 8.10 EUR s 10% DPH

Cieľ vzdelávania o manažérstve kvality

     Tento učebný text má za cieľ slúžiť ako základná literatúra pre štúdium predmetu Manažérstvo kvality. Za posledné desaťročie sa v manažérstve kvality veľa zmenilo a tieto zmeny prebiehajú stále rýchlejšie. Dôvodom sú zmeny celkovej ekonomickej, hospodárskej, sociálnej a politickej situácie vo vyspelých krajinách.

     Hybnou silou obchodného úspechu a ekonomickej prosperity organizácie je zákazník, spokojný zákazník.
A to je podstata kvality, uspokojiť zákazníkove potreby, ale nielen jeho, ale aj ostatných zainteresovaných  strán (napr. legislatívy). Kvalita produktov je nevyhnutnou podmienkou konkurencieschopnosti organizácií a má tiež veľký význam pri vytváraní kvality života človeka.

     Kvalita sa netýka len špičkových organizácií, kvalita sa týka každej organizácie, ktorá pôsobí na trhu. Silnejúci konkurenčný boj v globálnej ekonomike núti organizácie, aby  sa zaoberali kvalitou, aby sa zaoberali systémom manažérstva kvality, jeho funkčnou  implementáciou a zlepšovaním v každodennej praxi.

     Plánovanie, zabezpečovanie, riadenie a zlepšovanie kvality produktov by malo byť samozrejmosťou v organizácii, systémové riadenie kvality by malo byť prirodzenou súčasťou manažmentu každej organizácie.

     Za posledné desaťročia sa v súčasnej globálnej ekonomike, aj manažmente veľa zmenilo, a tieto zmeny prebiehajú neustále a treba povedať, že stále rýchlejšie. V ekonomike sa kvalita produkcie stáva strategickým faktorom jej konkurencieschopnosti. Tento fakt si uvedomuje stále viac organizácii, preto sa vydali na cestu budovania systémov manažérstva kvality.

     Tento študijný materiál je napísaný  v nasledovnej štruktúre : V úvode každej kapitoly je stručný text, ktorého cieľom je stručne definovať a objasniť uvedenú kapitolu, nasleduje samotný výklad príslušnej kapitoly a na konci každej kapitoly je jej stručné zhrnutie.

     Želám Vám úspech pri komplexom zvládnutí problematiky manažérstva kvality. Prajem si, aby ste získali veľa cenných poznatkov pre  Vašu odbornú a manažérsku prípravu.

                                                                                                                        Autor

Obsah publikácie

Upozornenie: Pre tento tovar nie je možné zvoliť spôsob dopravy Osobný odber EDIS - blok HB

košík
0.00 EUR