••• Objednávky z e-shopu vybavujeme priebežne ••• Obe predajne sú otvorené •••

Marketing Vybrané kapitoly

Josef Vodák, Jakub Soviar, Michal Varmus


 

Rok vydania:2016
Fakulta / útvar:FRI
Typ publikácie:Vysokoškolská učebnica
Väzba:pevná
Počet strán:171

Materiálové číslo: 401432
ISBN: 978-80-554-1242-9
vypredané

Cena: 9.40 EUR s 10% DPH

Učebnica Marketing vybrané kapitoly je určená  predovšetkým pre študentov Fakulty riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline. Zaoberá sa hlavnými časťami marketingu, ktorým je potrebné rozumieť  vzhľadom na komplexné pochopenie témy, ktorým je potrebné rozumieť vzhľadom na  komplexné pochopenie témy. Učebnica je základnou podporou  pre predmety marketing a marketingová komunikácia, ako aj pre ostatné predmety z oblasti marketingu na fakulte. Nosné obsahové témy tvoria prvky marketingového  mixu: produkt, cena, distribúcia a marketingová komunikácia. Ďalej sú to marketingové prostredie, výber cieľových trhov, nákupné správanie,  marketingový výskum, marketingová stratégia a marketingový plán.

Obsah publikácie

Upozornenie: Pre tento tovar nie je možné zvoliť spôsob dopravy Osobný odber EDIS - blok HB

košík
0.00 EUR