CD - Kapitoly z manažmentu malého a stredného podnikania [Josef Vodák, Jana Magdolenová] | edis.uniza.sk

CD - Kapitoly z manažmentu malého a stredného podnikania
Josef Vodák, Jana Magdolenová

CD - Kapitoly z manažmentu malého a stredného podnikania

ISBNcena v €cena v Sks 20% DPH
978-80-554-0503-23.60108.45

Skriptá sú v elektronickej podobe

zaradenie publikácie: Študijná literatúra

roky vydania: 2012

Anotácia

     Malé a stredné podniky (MSP) predstavujú dôležitú súčasť vyspelých ekonomík súčasnosti. V krajinách OECD reprezentujú malé a stredné podniky viac ako 95 % celkového počtu všetkých podnikov,  pričom ich podiel na tvorbe pridanej hodnoty  predstavuje okolo 50 % . Malé a stredné podniky tvoria absolútnu väčšinu všetkých podnikateľských subjektov v trhových ekonomikách a majú nemalý význam na tvorbu HDP. Ešte významnejší je však ich podiel na zamestnanosti, ktorý sa pohybuje v priemere okolo 60 - 70 %.

     Preto sú malé a stredné podniky označované za chrbtovú kosť európskeho hospodárstva a hlavného zamestnávateľa, keďže väčšina veľkých spoločností pre nižšie náklady odchádza do nákladovo výhodnejších teritórií. Európske inštitúcie vkladajú všetky nádeje  najmä do rýchlo rastúcich inovatívnych firiem, ktoré by dokázali plne konkurovať americkým malým a stredným podnikom.

     Predložené učebné texty v slede jednotlivých kapitol podávajú ucelený pohľad na malé a stredné podnikanie. Skriptá predstavujú nielen pomôcku pre študentov, ale predpokladáme, že nájdu uplatnenie aj v praxi najmä začínajúcich podnikateľov.
    

Z obsahu

1.     Malé a stredné podnikanie v trhovo orientovanej ekonomike

2.     Podnikanie fyzických osôb

3.     Podnikanie právnických osôb

4.     Financovanie malých a stredných podnikov

5.     Ekonomické apekty malého a stredného podnikania

6.     Manažment v malom a strednom podnikaní

7.     Plánovanie a stratégia

8.     Marketing v malom a strednom podnikaní

9.     Ľudské zdroje v malom a strednom podnikaní

        Literatúra


CD - Kapitoly z marketingového výskumu

CD - Kapitoly z marketingového výskumu

Josef Vodák
3,60SKLADOM
Vyberte si
uptavka

Obchodné podmienky

Všetky práva vyhradené.
© 2010 EDIS vydavateľstvo ŽU

Konverzný kurz: 30.1260 Sk/€



Registracia | Zabudli ste heslo?

Nákupný košík obsahuje
0 položiek
0 € (0 Sk)


Vydavateľstvo EDIS odporúča:


 Veselá abeceda v básničkách

Veselá abeceda v básničkách

Emília Hubočanová; Lajda
5,01SKLADOM

Ako veci vidíme

Ako veci vidíme

Ivan Turek
11,00SKLADOM