••• Objednávky z e-shopu vybavujeme priebežne ••• Z dôvodu spracovania záverečných prác sú predajne otvorené v obmedzenom režime •••

Manažment podniku

Jana Štofková a kol.


 

Rok vydania:2011
Fakulta / útvar:FPEDaS
Typ publikácie:Vysokoškolská učebnica
Väzba:Pevná
Počet strán:391

Materiálové číslo: 400982
ISBN: 978-80-554-0418-9
skladom50+

Cena: 16.00 EUR s 10% DPH

ks

     Úloha manažmentu je nezastupiteľná vo všetkých organizáciách, ktoré chcú byť úspešné. Vďaka modernému manažmentu, ktorý využíva  generáciu obchodovania na internetových trhoch B2B, dochádza k postupnej transformácii konkurencie medzi malými  a veľkými podnikmi, ako aj ku konkurencii "rýchlych" a "pomalých" podnikov.

     Hnacou silou zmien sa stávajú inovácie, investície do perspektívnych oblastí, najmä služieb. Vývojové tendencie  nachádzajú ohlas aj v znalostiach a schopnostiach manažérov a v súčasnej dobe znalostnej ekonomiky  v nevyhnutnosti tieto znalosoti ďalej rozvíjať. Manažment je disciplína, v ktorej sa neustále objavujú nové zistenia, teórie, názory, diskusie, ako aj skúsenosti, ktoré posúvajú oblasť riadena   dopredu.

     Uvedené skutočnosti motivovali  autorov k napísaniiu vysokoškolskej učebnice o manažmente podniku, ako príspevku k rozšíreniu vedomostí manažérov a rozšíreniu existujúcich učebníc o nové, akutálne poznatky, zuískané v procese riešenia viacerých úloh a projektov. Obsah publikácie je rozdelený do 11, relatívne samostatných kapitol.

Obsah publikácie

Upozornenie: Pre tento tovar nie je možné zvoliť spôsob dopravy Osobný odber EDIS - blok HB

košík
0.00 EUR