Manažment podniku
Jana Štofková a kol.
Rok vydania: | 2011 |
Fakulta / útvar: | FPEDaS |
Typ publikácie: | Vysokoškolská učebnica |
Väzba: | Pevná |
Počet strán: | 391 |
Cena: 16.00 EUR s 10% DPH
Úloha manažmentu je nezastupiteľná vo všetkých organizáciách, ktoré chcú byť úspešné. Vďaka modernému manažmentu, ktorý využíva generáciu obchodovania na internetových trhoch B2B, dochádza k postupnej transformácii konkurencie medzi malými a veľkými podnikmi, ako aj ku konkurencii "rýchlych" a "pomalých" podnikov.
Hnacou silou zmien sa stávajú inovácie, investície do perspektívnych oblastí, najmä služieb. Vývojové tendencie nachádzajú ohlas aj v znalostiach a schopnostiach manažérov a v súčasnej dobe znalostnej ekonomiky v nevyhnutnosti tieto znalosoti ďalej rozvíjať. Manažment je disciplína, v ktorej sa neustále objavujú nové zistenia, teórie, názory, diskusie, ako aj skúsenosti, ktoré posúvajú oblasť riadena dopredu.
Uvedené skutočnosti motivovali autorov k napísaniiu vysokoškolskej učebnice o manažmente podniku, ako príspevku k rozšíreniu vedomostí manažérov a rozšíreniu existujúcich učebníc o nové, akutálne poznatky, zuískané v procese riešenia viacerých úloh a projektov. Obsah publikácie je rozdelený do 11, relatívne samostatných kapitol.
Upozornenie: Pre tento tovar nie je možné zvoliť spôsob dopravy Osobný odber EDIS - blok HB